يا الهي

اللهم أنت الباقي بلا زوال ... الغـــني بلا مثال ... القــــــدوس الطـــــــــاهر العـــــلي القـــــــــاهر الذي لا يحيط به مكــــــان و لا يشتمل عليه زمان ... أســــــألك باسمــــائك الحســــني ما علمت منها و مالم أعلم ... أن تغفر لي و ترحمني وان تعفو عنى فانك عفو كريم غفور رحيم

الثلاثاء، 9 سبتمبر 2008

شعاع النور

بسم الله الفتاح
اللهم لك الحمد
كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك
بداية كل سنة وانتم طيبين
عاوز اطمنكم على صاحبنا " انا"
احنا اخر مرة كنا معاه
وهو بيدور على جوهرته
اللى ضاعت منه
المفاجآه بقى
ان الجوهره مكانتش ضاعت منه ولا حاجة
دا باباه كان مخبيها منه لما عدى عليه
ولاقاه حاطتها بره الصندوق
وحب يعلمه درس عملى
و انا فهم الدرس قوى قوى
والحمد لله جوهرته رجعتله ومحافظ عليها
اكتر من الاول بكتير
استنونى بقى فى موضوع النهارده
"ضاقت فلما استحكمت حلقاتها "

هناك 3 تعليقات:

Alaa El-Shaikh يقول...

ههههههههه حلوة قوي االحركة اللي عملها بابا أنا دي ...

HHHaaaNNNiii يقول...

gamda fe3lan 3shan yb2a dars yt3lem mno (ana) azay y7afez 3la 7agto b3neh
go ahead ya bashmohandes ;)

مـــالك يقول...

إوعى بقى تفرط فجوهرتك تاني يا أنا