يا الهي

اللهم أنت الباقي بلا زوال ... الغـــني بلا مثال ... القــــــدوس الطـــــــــاهر العـــــلي القـــــــــاهر الذي لا يحيط به مكــــــان و لا يشتمل عليه زمان ... أســــــألك باسمــــائك الحســــني ما علمت منها و مالم أعلم ... أن تغفر لي و ترحمني وان تعفو عنى فانك عفو كريم غفور رحيم

السبت، 25 يوليو 2009

نشرة بس مجاتش من زمان

بسم الله الفتاح
بداية انا كنت مختفى من المدونة
علشان كان فيها مشكلة فنية
والحمد لله توصلت اليها
اعتقد ان الانقطاع دا كان من بداية الترم التانى فى الدراسة
بدأ الترم التانى واستمرت الدراسة والمشروع
ظهرت نتيجة الترم الاول وجبت جيد جدا الحمد لله
بعد كدا امتحانات الترم التانى
بعد كدا مناقشة المشروع
والحمد لله جبت امتياز
الحمد لله فى نفس الوقت كنت استلمت شغلى الجديد
اعمل الآن فى شركة مقاولات اعمال اليكتروميكانيكية
وبشتغل فى قسم التكييف
انا الآن فى انتظار نتيجة الكلية علشان اخلص ورق التجنيد
موعدى مع التجنيد الخامس من اغسطس ان شاء الله
دا بشكل سريع كدا اخبارى الفترة اللى فاتت
ان شاء الله نبدأ مرحلة جديدة
انتظروا موضوعى اليوميى ان شاء الله فى العاشرة صباحا
احمد عزايم

هناك تعليق واحد:

فتوح أبو المفاتيح يقول...

الحمد لله على سلامتك
نورت البيت و نورت المكان
بس شكلها المشكلة التقنية دي كانت مطولة أكتر من الازم
:P
ما تتعلموا الكمبيوتر بقا
كيف حالك
يارب تكون بخير
وتتخلص من الجيش وتبقا حر نفسك و نفرح بيك الفرحة الكبيييرة
:)